ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПОСЛУГИ ДЛЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕННЯМИ ПОВСЯКДЕННОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РІЗНИМИ СТУПЕНЯМИ ОБМЕЖЕННЯ ЗДАТНОСТІ ДО СПІЛКУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

None

Департамент цивільного захисту та охорони здоров’я населення Рівненської ОДА забезпечує реалізацію державної політики у сфері доступності медичних послуг для всіх груп населення, включно з особами з інвалідністю та іншими обмеженнями повсякденного функціонування. У закладах охорони здоров’я Рівненської області здійснюються заходи для забезпечення рівного доступу пацієнтів до інформації про медичні послуги. Зокрема:

Інформаційна доступність:

-          розміщення інформації на офіційних сайтах закладів з можливістю використання функцій збільшення шрифту та озвучення тексту;

-          забезпечення наявності інформаційних буклетів та пам’яток у спрощеній формі.

Комунікаційні канали:

-          надання інформації через офіційні вебресурси, гарячі лінії, інформаційні стенди;

-          впровадження онлайн-сервісів для запису на прийом та отримання консультацій;

-          80 медичних закладів уклали договір з сурдоперекладачами для спілкування з пацієнтами з особливими потребами, а 71 заклад забезпечено сервісом УТОГ–системою цілодобового дистанційного відеозв'язку з перекладачем жестової мови.

Фізична та візуальна навігація:

-          в 62 закладах для осіб з порушенням зору встановлені тактильні таблички зі шрифтом Брайля;

-          в 63 закладах при вході наявні тактильні покажчики орієнтації.

Навчання персоналу:

-          проведення інструктажів та тренінгів щодо особливостей спілкування з пацієнтами, які мають різні обмеження функціонування;

-          формування навичок використання доступних каналів комунікації для кращої взаємодії з усіма групами населення.

Зазначені заходи спрямовані на реалізацію принципів безбар’єрності та недискримінації, що забезпечує кожному пацієнтові право на повноцінний доступ до інформації про медичні послуги.