ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ

Проведення роботи серед працівників системи охорони здоров’я Рівненської області,  які здійснюють прийом громадян, щодо культури та особливостей спілкування з особами з порушеннями слуху та застосування онлайн-додатків безоплатного перекладу на жестову мову.

 

Робота з підвищення культури спілкування з особами з порушеннями слуху серед працівників закладів охорони здоров’я, які здійснюють прийом громадян, проводиться. Працівників ознайомлено з особливостями комунікації з людьми з вадами слуху, зокрема щодо використання зрозумілих невербальних сигналів, письмової фіксації інформації та збереження толерантності у спілкуванні.


         Працівники отримали інформацію про можливості застосування безоплатних онлайн-додатків для перекладу жестовою мовою, які можна використовувати під час прийому громадян для підвищення доступності послуг. 80 медичних закладів  уклали договір з сурдоперекладачами для спілкування з пацієнтами з особливими потребами, а 71 заклад забезпечено сервісом УТОГ–системою цілодобового дистанційного відеозв'язку з перекладачем жестової мови.